středa 12. září 2012

Nový blog a soutěž


U Věrky jsem se dozvěděla o novém blogu BAVÍ MĚ BYDLET, který se bude věnovat bydlení v severském venkovském stylu. Jeho autorka Katka to udělala chytře. Hned na úvod svého blogování vyhlásila soutěž o velmi pěkné ceny. Těžko odolat.



V anketě spojené se soutěží se ptá:
1. Co vás na vašem bydlení nejvice baví?
2. Jaká podzimní dekorace je vaše nejoblíbenější?

Pro mě bydlení znamená soukromí, pohodlí a věci, které mám ráda. Můj byt v paneláku není ideální, je to to, co je v mých možnostech. Vracím se však do něj moc ráda, jako do svého útočiště. Je to místo kde žiju, tvořím, odpočívám a podle toho to tu také vypadá. Všude jsou knihy, časopisy, klubíčka, květiny atd. a mezitím vším se procházejí moje dvě kočičky.

Do podzimní dekorace bych si vybrala slunečnice, červené jeřabiny a okrasné dýně. Miluju barevné podzimní listí a nové lesklé kaštany. Každý rok si jich pár dávám do kapes, říká se, že to přináší zdraví. Tady je několik moc pěkných podzimních aranžmá, mužete se inspirovat.


Přeji hodně zdaru při tvoření
Eva HaF

Žádné komentáře: