pátek 23. března 2012

Kabátek pro konvici


Když si dělám čaj, většinou mi jeden hrnek nestačí a tak využívám skleněnou konvici. Jenže v ní nápoj rychle vychladne. Přikrývala jsem konvici utěrkou, ale nakonec jsem se nechala ispirovat a uháčkovala pro ni teplý kabátek.


Háčkovala jsem od shora dolů. Začala jsem řetízkem uzavřeným do kruhu. Velikost podle hrdla konvice tak, aby se dal kroužek na hrdlo pohodlně navléknout. V tomto případě to bylo 40 ok. Dále jsem pokračovala do kruhu dlouhými sloupky. V prvních dvou řadách jsem přidávala po každém 6. sloupku. Třetí řada je bez přidávání a v každé další řadě jsem ubrala (sháčkovala) dva sloupky celkem 4x v každé řadě.
Nejlepší je stále zkoušet jak kabátek konvici padne a podle toho přizpůsobovat háčkování.
Nakonec jsem ozdobně obháčkovala horní okraj a vyšila ještě kytičky.

Přeji hodně zdaru při tvoření
Eva HaF

Žádné komentáře: